Reklamace a výměna zboží

Jak na vrácení / výměnu zboží?
Produkty zakoupené na fyzickou osobu (nepodnikatele), je možné vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě viz obchodní podmínky. Stejné je to v případě výměny. Zboží NIKDY neposílat na dobírku. Nebude převzato. 

Produkty zabalte a spolu s průvodním dopisem zašlete na adresu skladu viz kontakty.

David Černý - Danapo.cz 
Habrovany 79
Habrovany 68302

Nebo Balíkovna 68302 Habrovany

Využít můžete také formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

V průvodním dopise uveďte číslo objednávky, kontakt na Vás a stručně popište Váš požadavek tak, abychom po rozbalení věděli, jak máme s přijatým zbožím naložit. V případě vrácení nezapomeňte na číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.

Kde najdu reklamační řád?
Kompletní informace o reklamacích jsou obsaženy v obchodních podmínkách.

Kde mohu uplatnit reklamaci?
Veškeré zboží je samozřejmě možné reklamovat a to odesláním na adresu:

David Černý - Danapo.cz 
Habrovany 79
Habrovany 68302

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?
K reklamaci doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu/objednávky. Dále doporučujeme zboží odeslat spolu s reklamačním protokolem a s příslušenstvím dle charakteru vady (světlo nesvítí = světlo + žárovka), případně kontaktovat reklamační oddělení emailem na info@danapo.cz a dotázat se na požadované příslušenství.

Důležité je přiložit průvodní dopis s popisem vady.

Reklamace můžete uplatnit telefonicky nebo online např. emailem.

Jak zjistím stav své reklamace?
Stav reklamace je možné zjistit emailem na info@danapo.cz, popřípadě telefonicky na čísle +420 604 377 446.

Jak dlouho bude reklamace trvat?
Reklamace, v případě kupujícího spotřebitele, řešíme neprodleně, obvykle v rámci jednoho týdne, maximálně však do 30 dní.

Přestože, v případě kupujícího podnikatele, zákon lhůtu pro vyřízení nestanovuje, řešíme reklamace kupujícího podnikatele maximálně do 40 dní.

Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách.

Reklamace se blíží k 30. dni, co dělat?
Můžete se zeptat na stav reklamace.

Případně vyčkat než Vám automat 30. den zašle protokol o výměně zboží nebo vrácení peněz.

Jak a kde si mohu vyzvednout vyřízenou reklamaci?
V případě zaslání poštou, Vám bude vyřízená reklamace odeslána zpět na adresu nebo úložné místo, ze které přišla, pokud v průvodním dopise neuvedete jiný požadavek.

Jak dlouho může trvat servis nebo pozáruční oprava?
Snažíme se, ve spolupráci s autorizovanými servisy na území ČR, řešit tyto opravy do 30 dní.

V případě nutnosti odeslání do servisu mimo ČR, se doba opravy může prodloužit.

Mám technický dotaz, co s tím?
Technické dotazy posílejte na email info@danapo.cz