Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu
Kód: 6137![V nabídce pouze skladové zboží [desktop]](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.danapo.cz/user/banners/pecet_danapo_optimized.png?62348bcf)
V nabídce pouze
skladové zboží.
skladové zboží.
![Doručujeme nejpozději následující den](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.danapo.cz/user/banners/pecet_danapo_optimized-2.png?62348c2e)
Doručujeme nejpozději
následující den.
následující den.
![Co jinde neseženete, u nás najdete](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.danapo.cz/user/banners/pecet_danapo_optimized-3.png?62348cb2)
Co jinde neseženete,
u nás najdete.
u nás najdete.
![Před nákupem možnost poradenství zdarma](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.danapo.cz/user/banners/pecet_danapo_optimized-4.png?62348d33)
Před nákupem možnost
poradenství zdarma.
poradenství zdarma.
Detailní popis produktu
Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamuNázev: Jak zákazník vnímá reklamu
Autor: Erik du Plessis
Vydání: 1.
Místo vydání: Brno
Nakladatel: Computer Press
Rok vydání: 2007
Počet stran: 215 s.
Kategorie: Reklama
Kategorie: Motivace / Business / MLM
Kategorie: Psychologie
Stav: Pěkná brož
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář